mickoutzen.dk

Skærmbillede 2010-09-01 kl. 13.18.21


Jeg har længe gået og tænkt på at starte en fotograf-virksomhed, men har altid liiiige skulle vente lidt, og har ikke rigtig kunne tage mig sammen til at få det gjort. Jeg købte for noget tid siden mit eget domæne, og efter at have finpudset siden besluttede jeg mig for at NU skulle det være. Den pludselige motivation kom fra et indlæg på michaelbang.dk/blog. En fed blog der handler om alt med foto - både det tekniske, lyssætning, diagrammer, men også om meget af det der har med opstart af egen virksomhed at gøre. Super fedt. Jeg er startet nu, jeg mangler egentlig bare kunder i biksen, så lad det hermed være første opfordring til at ringe, skrive, maile til mig....jeg er billig her i starten ;)

Selve hjemmesiden er lavet i iWeb samt Lightroom. iWeb står for selve opsætningen, mens LR eksporterer gallerierne direkte til hjemmesiden. Det er fedt fordi jeg har det hele samlet i ét med billederne, og i ét med webdelen, og det kører bare fantastisk.

0 kommentarer:

Post a Comment