#konkurrence.......og jeg VANDT sgu :)


Michael Bang havde slået en fotokonkurrence op på hans site, og jeg fik sendt billede #4 af Nicolai ind som et ud af 7 bidrag fra mig.

Her er hvad Michael skrev til mit billede:

"Her er vi ovre i en genre hvor jeg selv bevæger mig ret ofte, og det her billede er jeg vild med! Super lyssætning og efterbehandling, og stylingen her er også med til at gøre billedet endnu mere interessant! Styling er noget mange fotografer “glemmer” eller ikke kan finde ud af, så stor respekt for Mick’s foto/model."

Præmien var en tur på hans workshop "locations og lyssætning", som foregik i Valby på et par rigtig fede lokationer, og med nogen super modeller. Det kommer der snart endnu et blogindlæg om, så bliv endelig hængende :)

Tjek desuden Michaels blog ud, den er virkelig fed!

0 kommentarer:

Post a Comment