#9 Skaterparken på havnen

Næste shoot blev vi desværre nødt til at udsætte, da den ene vi havde en aftale med var syg. Derfor tog vi, Thomas og jeg, ned på havnen i håbet om at finde noget "fotogent".

Jeg havde for længe siden købt en Interfit Beauty Dish, men var selvfølgelig så dum ikke at bestille en flashbracket med dertil. Den havde jeg imidlertid fået et par dage inden dette shoot, og den skulle derfor testes.

Vi fandt hurtigt et par drenge og en pige der kørte på rulleskøjter på en af ramperne....det var lidt sjovt faktisk, da de ikke var ret gode til det (sagde de i hvert fald), men med masser af beskyttelse så går det jo nok....

Jeg fik dog kun taget billeder af Christian herunder, da der desværre opstod lidt en trykket stemning da der kom tre ret så skumle typer forbi, og stjal en mobiltelefon fra en af dem vi fotograferede. Træls, da det faktisk havde været et super shoot so far....

Christian
...fik en hættetrøje på, og så ind foran graffitivæggen. Det fede ved det første billede her, synes jeg, er den blå inderside på trøjen, som matcher baggrunden. Desværre trigger min flash til venstre ikke på billedet, som den gør på de næste to....

_MG_5719.jpg
ISO 100, 50mm, f/5.0, 1/125s

Egentlig et ok headshot, havde dog ønsket mig at flashene stod en anelse mere bagved Christian, så der kun lige kom en kant....der er altså lidt for meget kantlys på for min smag....(noteret)
_MG_5729-Edit.jpg
ISO 100, 50mm, f/5.0, 1/125s

Det sidste billede jeg vil vise er det fedeste fra shootet (IMO). Det gør sig godt både i farve og i S/H.
_MG_5735-2.jpg
ISO 100, 50mm, f/5.0, 1/125s

_MG_5735.jpg

ISO 100, 50mm, f/5.0, 1/125s

Evaluering
Ting til huskeblokken: 
Kantlys mere bagved objektet
En smule fokus på objektets holdning (på nogle af de billeder jeg ikke viser her har Christian en ret akavet holdning)
Pocket Wizards. Must have. De forb****** Cactus triggere har bare deres misfires, og det er jeg ved at være træt af....

0 kommentarer:

Post a Comment