Travl weekend

Kære Jer der læser med

Det har været en travl weekend/start på ugen.

Lørdag var jeg booket til en familiefest hos en af min søsters kollegaer, og havde været det i god tid, så det var nemt at planlægge sig ud af mht. turen til Grenaa. Dog gik turen forbi min søster og deres nye Baby Anton til at starte med lørdag formiddag. Det blev til en masse gode billeder, som jeg godt vil vise et par stykker af her:

IMG_2238-2.jpg

IMG_2212.jpg

IMG_2151.jpg

IMG_2132.jpg

IMG_2065.jpg

IMG_2053.jpg


Senere på dagen gik turen til Sostrup Slot, hvor opgaven lød på et gruppebillede af alle gæster (100 indbudt) og et portræt af familien der havde inviteret til fest. Sostrup Slot er et fantastisk sted at tage billeder på Norddjurs, og vejret var med os da vi holdt parkeret lidt i syv hen under aften. Jeg havde taget min assistent med (min far), da jeg skulle bruge en til at holde stigen til at kunne tage dette billede:

IMG_2282.jpg

Det var en stor udfordring at få alle med på billedet, få slottet med i baggrunden samtidig med man gerne skulle have folk til at smile og kigge ind i kameraet på samme tid.

Her er et par portrætter af familien:

IMG_2315.jpg

IMG_2311.jpg

IMG_2316-Edit.jpg

IMG_2321-Edit.jpg


Mandag sidst på eftermiddagen havde jeg fået til opgave at tage et billede af et sejlskib, som skal printes og sættes på en 11m lang trailer. Billedet er stadig under redigering, så jeg kan ikke vise lige netop det billede der bliver brugt, men her er et par stykker fra aftenen alligevel:

IMG_2440.jpg

IMG_2363.jpg

0 kommentarer:

Post a Comment