Pernille og Jesper BTS og tak til min far.

Jeg vil gerne dedikere dette indlæg til 2. shooteren på Pernille og Jespers bryllup - nemlig min far. Jeg er klar over det umiddelbart var en stor mundfuld da han fandt ud af han også skulle tage billeder. Men lad mig starte med at slå fast, at den opgave blev udført til perfektion. Se selv her:

_MG_8335.jpg

_MG_8339.jpg

_MG_8358.jpg

Opgaven lød på at få kysset i kassen og brudeparret på vej ud af kirken, og det lykkedes ret godt. Min fars kamera er mit gamle 40D, som jeg på mange måder stadig savner og holder af - det har meget historie bag sig, men det er en helt anden/længere snak. Bevæbnet med 70-200 f/4.0 bagerst i kirken blev der skudt løs, og ovenstående er de tre billeder der er leveret til parret fra den solide 40D'er. Tak for hjælpen far.

Derudover var min far så rar at tage en masse BTS fotos (foruden at være omvandrende lysstativ), og de skal ikke bare gemmes væk synes jeg, så de kommer her:

_MG_8386.jpg

_MG_8393.jpg

_MG_8402.jpg

_MG_8403.jpg

_MG_8408.jpg

_MG_8413.jpg

_MG_8414.jpg


Endelig skal I heller ikke snydes for en lille serie af nogle af de afleverede billeder. Det stod ned i stænger da vi var ude og skyde portrætterne, og det satte i den grad udstyret på prøve. Mine Cactus triggere stod af, eller dvs batterierne gik døde på trods af de var nyopladede. Heldigvis havde jeg min pc-cord med. Jeg havde også forberedt at min octabox skulle i brug, og min to sb800'ere var klar til arbejde monteret inden i den, men den kom desværre ikke i brug pga. vind og vejr. Det blev derimod holdt simpelt, alt der blev skudt med kunstigt lys kom fra min 420EZ'er monteret på stativ med en gennemskydningsparaply foran....alt det udstyr, og alligevel bliver jobbet klaret med en 200krs brugt blitz fra 1987 - herligt :)

Se en lille serie med de bedste billeder fra dagen:

0 kommentarer:

Post a Comment