Mere information

Jeg har været nødt til at lave en pris-side her på hjemmesiden, både for en almindelig portrætsession og for bryllupper. Der har været mange forespørgsler bl.a. efter de sidste par bryllupper, hvilket er helt vildt fedt, men jeg føler det nødvendigt at få mine priser online.

Det er hermed gjort, og I kan læse mere ved at klikke her.

Det har hele tiden været vigtigt at det skal være enkle og overskuelige priser, og derfor er siden til at overskue, hvor jeg deler min dage op i hele, halve og kvarte for almindelige portrætter on-location, hvor portrætprisen starter ved 625,- incl. moms. F.eks. består en kvart dag af 2 timer, hvor tiden går til både fotografering af ca. en times varighed samt redigering og digital levering af billederne.

Prisen for et bryllup er delt op i forskellige pakker, dem kan I læse mere om ved at klikke her. Siden er dog under ombygning pt. da jeg først vil have en færdig portfolio kørende når jeg har tilstrækkeligt materiale, hvilket jeg regner med sker engang til efteråret.

0 kommentarer:

Post a Comment